استانداری آذربایجان شرقی در اطلاعیهای از داوطلبان پذیرفتهشده چندبرابر ظرفیت دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی (برای شغل-محلهای استانداری آذربایجان شرقی) خواست تا مدارک خود را طبق زمانبندی مندرج در این اطلاعیه به واحد مربوطه تحویل دهند.
در این اطلاعیه آمده است: آن دسته از داوطلبان گرامی که در مرحله اول دوازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی (برای شغل-محلهای استانداری آذربایجان شرقی) به مرحله بررسی مدارک معرفی شدهاند، از روز دوشنبه 8 بهمن 1403 تا دوشنبه مورخ 15 بهمن 1403 از ساعت 9 صبح تا 13 ظهر با همراه داشتن مدارک ذیل شخصاً به آدرس تبریز، میدان دانشسرا، استانداری آذربایجان شرقی، ساختمان شهید دکتر رحمتی مراجعه و پس از تحویل مدارک، رسید دریافت کنند. بدیهی است عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر اعلام شده، به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی میشود.
مدارک مورد نیاز:
1- پرینت کارنامه معرفی جهت بررسی مدارک
2- 4 قطعه عکس 4 x 3 پشتنویسی شده (در سال جاری گرفته شده باشد)
3- اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن
4- اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن
5- اصل مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی ثبتنام شده در آزمون مشترک ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن
6- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان
لازم به ذکر است نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأئید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع و دوره آموزش نظامی خود را طی کردهاند، میبایست حداکثر تا ۱۲ ماه پس از تاریخ برگزاری آزمون (۰۸/۱۰/۱۴۰۲) نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به دستگاه اجرایی اقدام کنند.
7- اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفینامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراجع ذیصلاح (برای مشمولان سهمیه ایثارگران)
8- اصل و کپی کارت معلولیت دارای تاریخ اعتبار یا اصل معرفینامه از سازمان بهزیستی با امضای مدیرکل بهزیستی استان یا رئیس بهزیستی شهرستان (برای معلولان)
9- ارائه مدارک و مستندات لازم جهت اصلاح حداکثر سن مقرر
- ارائه اصل و کپی شناسنامه همسر و فرزندان (براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، موضوع مصوبه شماره 278/69385 مورخ 19/8/1400 مجلس شورای اسلامی)
- ارائه اصل و کپی قرارداد و لیست سوابق بیمه با نام کارگاه (در خصوص معرفیشدگانی که سابقه اشتغال به صورت غیررسمی و تماموقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ 22/11/1357 تاکنون)
10- ارائه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی به استثنای شهرستان تهران و مراکز استانها
• شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
تذکر: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سالهای مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.
• استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی (بر اساس فرم پیوست) ممهور به مهر نیروی انتظامی پاسگاه یا کلانتری محل در شهرستان مورد تقاضا با ارائه مدارک و مستندات ذیل امکانپذیر خواهد بود:
الف - داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه
ب - گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه.
زمانبندی تحویل مدارک
ردیف |
روز |
تاریخ |
رشتههای شغلی |
1 |
دوشنبه |
1403.11.08 |
1- کارشناس امور امنیتی و انتظامی 2- کارشناس راهبری حراست |
2 |
چهارشنبه |
1403.11.10 |
1-کارشناس توسعه امورسیاسی 2– کارشناس حقوقی |
3 |
پنجشنبه |
1403.11.11 |
1-کارشناس امورشوراها و شهرداری ها 2-کارشناس اموراداری |
4 |
شنبه |
1403.11.13 |
1-کارشناس مطالعات اجتماعی و اقتصادی(اجتماعی)2- کارشناس مطالعات اجتماعی و اقتصادی(اقتصادی) 3-کارشناس برنامه و بودجه 4-کارشناس برنامه ریزی |
5 |
یکشنبه |
1403.11.14 |
1-کارشناس فناوری اطلاعات 2-کارشناس امورپیشگیری و مقابله با بحران |
6 |
دوشنبه |
1403.11.15 |
کارشناس توسعه و عمران شهری و روستایی |