شنبه 30 فروردين 1404
تاریخ : پنجشنبه 1 آبان 1399
کد 2691

با همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی؛

وبینار تخصصی «نظرسنجی و روابط عمومی برتر» برگزار شد

وبینار تخصصی «نظرسنجی و روابط عمومی برتر» با حضور مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی دستگاه‌ها و نهادهای آذربایجان شرقی به همت مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، سازمان جهاد دانشگاهی استان و همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.
در این وبینار تخصصی، دکتر مهدی منتظر قائم، عضو هیات علمی دانشگاه تهران با ارائه مطالبی در خصوص مخاطب و جایگاه آن در روابط عمومی‌ها، اظهار داشت: روابط عمومی فقط ابزار اطلاع رسانی نیست، بلکه سیستمی است که باید بتواند به فرآیند "درون‌داد و پردازش" کمک کرده و برون‌داد را حمایت کند.

وی گفت: روابط عمومی، بدنه بیرونی سازمان بوده و در خط مقدم جبهه ارتباطی سازمان با محیط پیرامونی قرار دارد و روابط عمومی‌ها باید بتوانند از بازارهای مختلف در ابعاد مختلف، در راستای بهینه‌سازی و افزایش کارایی سازمان خود بهره بگیرند.

مهدی رفیعی بهابادی، سرپرست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) نیز در این وبینار تخصصی با بیان این‌که روابط عمومی پل ارتباطی بین سازمان و کارکنان سازمان با بیرون است، اظهار داشت: روابط عمومی باید به تاثیر پیام در جامعه توجه داشته باشد و دائماً بازخوردها را بسنجد.
 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 1 آبان 1399