استاندار آذربایجان شرقی در دیدار رودررو با تعدادی از شهروندان، به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی و دستورهای لازم را در این خصوص به مدیران ذیربط صادر کرد.
عابدین خرّم بعد از ظهر امروز (سهشنبه) به همراه جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان، با تعدادی از شهروندان که از طریق سامانه تلفنی 111، مشکل خود را مطرح و متقاضی ملاقات با استاندار شده بودند، به صورت مستقیم دیدار کرد.
وی در این دیدارها، به مسائل و مشکلات مطرحشده از سوی شهروندان گوش فراداد و سپس دستورهای لازم برای حل مشکلات آنان را به مدیران دستگاههای ذیربط صادر کرد.
در این دیدار، معاونان استاندار و برخی از مدیران استانداری، شهردار تبریز، مدیران کل کمیته امداد، بنیاد شهید، آموزش و پرورش و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دبیر شورای هماهنگی بانکهای استان نیز استاندار آذربایجان شرقی را در رسیدگی به مسائل مراجعان همراهی کردند.
سامانه تلفنی 111 یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت است که همه مردم میتوانند پیشنهادها، انتقادها، شکایتها و درخواستهای خود از دستگاههای دولتی را با آن مطرح کنند.
این سامانه از ضریب نفوذ بالایی در دستگاههای اجرایی برخوردار است و با اصلاح رویکردهای خدمترسانی در راستای استقرار میز خدمت، گام مهمی را در تسهیل شرایط تعاملات و پاسخگویی صحیح متناسب با شأن مردم برداشته است.
سامانه ارتباطی ۱۱۱ با نظارت بر شیوه ارتباطات مردمی دستگاههای اجرایی، خلاءهای موجود را شناسایی کرده و در صورت تخطی سازمانهای ذیربط از چارچوب قانونی، نقش مطالبهگری از جانب مردم را ایفا کرده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
آلبوم تصاویر ملاقات مردمی استاندار