معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نارضایتی مردم از نحوه پرداخت تسهیلات بانکی در استان، گفت: بانکها نحوه ارائه تسهیلات به مردم اعم از مدت بازپرداخت، سود بانکی و جزئیات قراردادها را شفافسازی کنند.
تراب محمدی در جلسه بررسی نحوه و میزان پرداخت تسهیلات بانکی به مردم، با اشاره به اینکه مدیران بانکها و موسسات مالی باید آشنا با درد مردم باشند، گفت: بخش قابل توجهی از مراجعان از عملکرد ضعیف بانکها شکایت دارند و مدیران لازم است با ابتکار عمل و برخورد صحیح و شفافسازی از میزان نارضایتی مردم بکاهند.
وی افزود: با توجه به بروکراسی اداری در ارائه تسهیلات بانکی و نیاز اقشار کمدرآمد به این تسهیلات، بانکها به دنبال راهکار مناسب برای یکپارچهسازی معرفی افراد نیازمند باشند.
محمدی با بیان اینکه وظیفه ما این است که با مردم مدارا کرده و نیازهای مردم را برآورده کنیم، افزود: بانکها با شفاف سازی و اطلاع رسانی درست، اعتماد مردم به نظام بانکی را احیا کنند.