شنبه 30 فروردين 1404

.
تقی کرمی
معاون توسعه مدیریت و منابع

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌ شرقی :
شتاب در پروژه‌های استانی با تحقق درآمدهای مالیاتی ممکن می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: شتاب در پروژه‌های استانی با تحقق درآمدهای مالیاتی ممکن می‌شود.
دوشنبه هیجدهم فروردين 1404

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی:
میانگین وصول درآمدهای مالیاتی در آذربایجان شرقی ۹۴ درصد است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه میانگین وصول درآمدهای مالیاتی استان 94 درصد است، گفت: برای وصول حداکثری مالیات‌های تعیین شده باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم.
پنجشنبه شانزدهم اسفند 1403

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی:
آموزش و پرورش از ارکان توسعه یافتگی است/ توسعه بدون آموزش ناممکن است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش از ارکان توسعه یافتگی است، گفت: توسعه بدون آموزش معنایی ندارد.
سه شنبه چهاردهم اسفند 1403

با حکم استاندار؛
سرپرست اداره کل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد

استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی، سیدحسام‌الدین حسامی را به‌عنوان سرپرست اداره کل امور اداری و مالی استانداری منصوب کرد.
شنبه یازدهم اسفند 1403

با حکم استاندار صورت گرفت؛
انتصاب سه مدیرکل زن در استانداری آذربایجان شرقی

با حکم استاندار آذربایجان شرقی، سه مدیرکل زن مجموعه استانداری در جلسه امروز شورای مدیران و در چارچوب «جمعه های کاری» منصوب و معرفی شدند.
جمعه دهم اسفند 1403

اطلاعیه؛
زمان و نحوه تحویل مدارک داوطلبان پذیرفته‌شده چندبرابر ظرفیت دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی

استانداری آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای از داوطلبان پذیرفته‌شده چندبرابر ظرفیت دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی (برای شغل-محل‌های استانداری آذربایجان شرقی) خواست تا مدارک خود را طبق زم ...
پنجشنبه چهارم بهمن 1403

با حضور معاون استاندار؛
اولین نشست بررسی مشکلات حوزه منابع انسانی در فرمانداری جلفا برگزار شد

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی، اولین نشست بررسی مشکلات حوزه منابع انسانی در فرمانداری شهرستان جلفا برگزار و راهکارهای پیشنهادی برای رفع چالش ها و برنامه های آتی این معاونت ...
شنبه پانزدهم دي 1403

در نشستی به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار؛
مسائل مربوط به حوزه فناوری اطلاعات با محوریت ایجاد تعامل بیشتر بخش خصوصی و بخش دولتی بررسی شد

مسائل مربوط به حوزه فناوری اطلاعات با محوریت ایجاد تعامل بیشتر بخش خصوصی و بخش دولتی در جلسه‌ای با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‌های مسئول به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی ...
چهارشنبه دوازدهم دي 1403

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی:
داده‌های سرشماری زمینه‌‌ساز بهبود فرایندهای تولید و بهره‌وری در کشاورزی است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی گفت: داده‌های به‌دست‌آمده از سرشماری عمومی کشاورزی می‌تواند به شناسایی نیازها و چالش‌های موجود در این حوزه کمک کند و زمینه‌ساز بهبود فرایندهای تولید ...
سه شنبه چهارم دي 1403

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی:
افزایش تولید و کاهش مصرف آب، شرط بهره‌وری در بخش کشاورزی است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی، گفت: افزایش تولید در کنار کاهش میزان مصرف آب می‌تواند ما را به خودکفایی و بهره‌وری در حوزه کشاورزی ب ...
دوشنبه سوم دي 1403

در آستانه شب یلدا و روز زن؛
عیادت استاندار آذربایجان شرقی و معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار از خانم عین‌الهی

استاندار آذربایجان شرقی به همراه معاون توسعه منابع و پشتیبانی از یکی از همکاران با سابقه استانداری عیادت کردند.
پنجشنبه بیست و نهم آذر 1403

عیادت معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار از دو تن از همکاران استانداری آذربایجان شرقی

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با حضور در بیمارستان‌های شهید مدنی و امام سجاد تبریز از دو تن از همکاران استانداری عیادت کرد.
دوشنبه بیست و ششم آذر 1403
    ١- نظارت بر اجراي سياست ها و خط مشي هاي اداري و مالي و استخدامي و امور مديريت منابع انساني و اداري، رفاهي و استخدامي استانداري و واحدهاي تابع در چارچوب ضوابط و مقررات.
    ٢- نظارت بر ارزيابي عملكرد كاركنان استانداري و واحدهاي تابع.
    ٣- انعكاس نارسائي ها و مشكلات استانداري و واحدهاي تابعه در زمينه توسعه مديريت و منابع انساني به مراجع ذيربط.
    ٤- اعلام نظر در مورد كيفيت نيروي انساني مورد نياز استانداري و واحدهاي شهرستاني و انجام تشريفات مربوط به به كارگيري، جذب، استخدام و صدور احكام مطابق قوانين و مقررات مربوطه.
    ٥- نظارت بر اجراي امور مالي اعم از نگهداري دفاتر، اعتبارات، هزينه ها و تهيه و تنظيم و صدور اسناد مالي و وصول اعتبارات تخصصي استانداري براساس قوانين و مقررات.
    ٦- نظارت بر حسن اجراي قوانين و مقررات و دستورالعمل هاي مربوط به برقراري حقوق و مزايا و فوق العاده هاي مربوطه در استانداري و واحدهاي تابع.
    ٧- نظارت بر انجام كليه امور خدمات و تداركات استانداري و واحدهاي تابعه براساس قوانين و مقررات مربوطه.
    ٨- نظارت بر اجراي بودجه تفصيلي ابلاغ شده استانداري.
    ٩- نظارت بر تهيه و تنظيم بودجه پيشنهادي (اعتبارات هزينه اي و تملك دارايي هاي سرمايه اي) استانداري، فرمانداري ها و بخشداري هاي تابعه براساس برنامه هاي تنظيم شده با رعايت مقررات و ضوابط و دستورالعمل هاي بودجه.
    ١٠- نظارت بر امور مربوط به توانمندسازي و افزايش سطح دانش و مهارت كارمندان استانداري و واحدهاي تابعه از طريق سازمان دهي و پيش بيني آموزش هاي مناسب در چارچوب سياست ها و برنامه هاي ابلاغي وزارت كشور و مراجع ذيصلاح.
    ١١- نظارت و مديريت بر امور مربوط به تهيه بسته هاي مناسب نرم افزاري و سخت افزاري و نظارت بر آموزش بسته هاي مذكور به منظور تسهيل فعاليت استانداري و واحدهاي تابع.
    ١٢- نظارت عاليه بر نحوه اجراي برنامه ها و طرح هاي تحول اداري و مصوبات شوراي اداري استان.
    ١٣- نظارت بر اجراي طرح هاي مطالعاتي و پژوهشي استانداري و واحدهاي تابعه و وابسته و هماهنگي و نظارت بر امور توسعه فناوري استان و ارزش يابي آن.
    ١٤- نيازسنجي و برنامه ريزي آموزشي استانداري و واحدهاي تابعه و سازمان هاي وابسته در چارچوب سياست هاي ابلاغي.
    ١٥- نظارت بر انجام مطالعات و بررسي هاي لازم در مورد روش هاي انجام كار، تهيه و تنظيم و پيشنهاد تشكيلات تفضيلي و شرح وظايف پست هاي سازماني استانداري، فرمانداري و بخشداري هاي تابعه در چارچوب قوانين و مقررات مربوطه.
    ١٦- نظارت بر انجام وظايف دبيرخانه اي كميته كارگروه توسعه مديريت استانداري و هماهنگي با دبيرخانه ستاد وزارت كشور.
    ١٧- نظارت بر نحوه اجراي روش ها و رويه هاي اختصاصي و عمومي استانداري و واحدهاي تابعه براساس شاخص ها و ضوابط ابلاغي با هماهنگي وزارت كشور.
    ١٨- نظارت بر انجام امور مربوط به بهره وري استانداري و واحدهاي تابع.
    ١٩- نظارت بر چگونگي انجام آئين نامه ها و دستورالعمل ها و رويه هاي اجرايي كار.
    ٢٠- نظارت عاليه بر نحوه اجراي نقش هراه اصلاح نظام اداري اعم از برنامه ها، دستورالعمل ها و بخشنامه ها و مصوبات شوراي عالي اداري در دستگاه هاي اجرايي استان.
    ٢١- تهيه برنامه هاي استراتژي، بلندمدت و سنواتي استانداري و واحدهاي تابع.
    ٢٢- توسعه مديريت و فناوري هاي نوين مديريتي در سطح استانداري و واحدهاي تابع.
    ٢٣- ارتقاء فرهنگ سازماني در سطح استانداري و واحدهاي تابعه.
    ٢٤- انجام وظايف جانشيني استاندار در شوراي برنامه ريزي و توسعه، شوراي راهبردي توسعه مديريت و شوراي اداري استان.