راهبرد مشارکت
این سازمان در راستای دستیابی به اهداف خود و در چارچوب قوانین، ضوابط و مقررات مربوطه، نهایت سعی و تلاش خود را می نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تامین نماید.
لذا:
1. در جهت خدمت رسانی بهتر، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران، امکان نظرسنجی را در پرتال فراهم نموده است.
2. در این پرتال سعی شده است تا کلیه استاندارد های مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات، دسترس پذیری، دسترس پذیری اطلاعات و سایر استانداردهای مربوطه رعایت گردد.
3. اصلاح و بهبود روش های ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین از طریق پرتال ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.
4. اهمیت به اطلاع رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه ها و ... در پرتال سازمان یکی از مهمترین اهداف این سازمان مطرح شده است.
5. دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آنها در پرتال سازمان فراهم شده است.
6. در پرتال سامانه هایی از جمله فرم های ثبت نام و رهگیری، ارتباط با استاندار محترم و معاونین و مدیران، پیشنهادها و انتقادات، و سایر سامانه های مرتبط طراحی و پیاده سازی گردیده است.
7. زمینه دریافت پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی info@ostan-as.ir و پاسخگویی به آنها ایجاد شده است.
8. بمنظور پاسخگویی و دریافت بازخوردهای کاربران کلیه مدیران ، معاونین ، فرمانداران و بخشداران دارای پست الکترونیکی سازمانی می باشند.
8. این سازمان کلیه بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... را از طریق درگاه الکترونیک خود جهت اطلاع و استفاده در دسترس عموم قرار داده است.