چهارشنبه 27 فروردين 1404

آرشیو دفتر بازرسی

استاندار آذربایجان شرقی: مدیران در دسترس مردم باشند

اللهیاری سرپرست دفتر بازرسی استانداری شد؛

استاندار آذربایجان شرقی: مدیران در دسترس مردم باشند

(203)

استاندار آذربایجان شرقی در آئین تکریم و معارفه سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری، تاکید کرد: مدیران باید در دسترس بوده و اینگونه نباشد که مردم و ارباب رجوع برای دیدن آنها مجبور باشند از هفت خوان رستم رد شوند.

شنبه 12 آبان 1403
استاندار آذربایجان شرقی پشت خط تماس با مردم/ استاندار در خدمت شماست

استاندار آذربایجان شرقی پشت خط تماس با مردم/ استاندار در خدمت شماست

(109)

- الو؟
- بله، بفرمایید
- می خواستم با آقای استاندار صحبت کنم
- خودم هستم. در خدمتم، بفرمایید.
- آقای استاندار خودتان هستید.
- بله خودم هستم، بفرمایید.

این عبارات، بخش آغازین مکالمه استاندار آذربایجان شرقی با جمعی از شهروندان عزیز در سامانه ارتباطات مردمی دولت (تلفن گویای ۱۱۱) در یک روز زیبای بهاری در عمارت تاریخی استانداری است.

دوشنبه 27 فروردين 1403
هیئت‌های بازرسی بازوی نظارتی وزارت کشور در برگزاری انتخابات هستند

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:

هیئت‌های بازرسی بازوی نظارتی وزارت کشور در برگزاری انتخابات هستند

(88)


رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: هیئت‌های بازرسی بازوی نظارتی وزارت کشور در برگزاری انتخابات اسفندماه امسال هستند.

دوشنبه 25 دي 1402
مرکز ارتباطات مردمی و پاسخ‌گویی برخط سامانه 111 در آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد

در آستانه دومین سفر استانی رئیس جمهور؛

مرکز ارتباطات مردمی و پاسخ‌گویی برخط سامانه 111 در آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد

(1178)

در آستانه دومین سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی، مرکز ارتباطات مردمی و پاسخ‌گویی برخط سامانه 111 با حضور استاندار آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد.

چهارشنبه 17 خرداد 1402
۴۰۰ کاربر سامانه «111» پاسخگوی مطالبات مردم آذربایجان شرقی از رئیس جمهور هستند

در جریان سفر استانی هیأت دولت؛

۴۰۰ کاربر سامانه «111» پاسخگوی مطالبات مردم آذربایجان شرقی از رئیس جمهور هستند

(637)

معاون ارتباطات مردمی استانداری استانداری آذربایجان شرقی گفت: در جریان دور دوم سفر رییس جمهور به این استان، ۴۰۰ کاربر سامانه سامد از طریق شماره تلفن ۱۱۱ و سامانه اینترنتی ۱۱۱ در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر پاسخگوی مطالبات و درخواست های مردم از رییس جمهور هستند.

سه شنبه 16 خرداد 1402
۵۹.۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی پرداخت شد

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری:

۵۹.۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی پرداخت شد

(123)

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۵۹ میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان وام قرض الحسنه دور اول سفر رئیس جمهور به استان به سه هزار و ۹۷۵ متقاضی پرداخت شد.

چهارشنبه 10 خرداد 1402
چهار دوره کارگاه آموزشی ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی برگزار شد

در راستای آشنایی بیشتر مدیران با مباحث حقوقی؛

چهار دوره کارگاه آموزشی ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی برگزار شد

(128)

در راستای اجرای فصل جدید برنامه‌های آموزش حقوقی دستگاه‌های اجرایی، پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه) چهار دوره کارگاه آموزشی ویژه مدیران کل و مدیران و کارشناسان حقوقی دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی برگزار شد.

پنجشنبه 4 خرداد 1402
پاسخگوی سامانه ۱۱۱ بفرمایید

گزارش یک روز حضور استاندار در مرکز ارتباطات مردمی؛

پاسخگوی سامانه ۱۱۱ بفرمایید

(1088)

- پاسخگوی سامانه ۱۱۱ بفرمایید.
- سلام، با آقای استاندار کار داشتم.
- خودم هستم بفرمایید.
این جملات، نقطه آغازین گفت و گوی روز یکشنبه جمعی از شهروندان آذربایجان شرقی با عابدین خرّم، نماینده عالی دولت در استان بود که برای ساعاتی در سامانه ارتباط دولت با مردم، میزبان مردم عزیز و شریف این خطه شده بود.

دوشنبه 11 ارديبهشت 1402
استاندار آذربایجان شرقی پاسخگوی تماس‌های مردمی با تلفن ۱۱۱ شد

برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم؛

استاندار آذربایجان شرقی پاسخگوی تماس‌های مردمی با تلفن ۱۱۱ شد

(159)

استاندار آذربایجان شرقی برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، پای تلفن 111 نشست و به تماس‌های تعدادی از شهروندان پاسخ داد.

يکشنبه 10 ارديبهشت 1402
ارتباط با مردم و پیگیری مسائل و مشکلات آنها را مهم‌ترین وظیفه خود می‌دانیم

استاندار آذربایجان شرقی:

ارتباط با مردم و پیگیری مسائل و مشکلات آنها را مهم‌ترین وظیفه خود می‌دانیم

(302)

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ارتباط با مردم و پیگیری مسائل و مشکلات آنها را مهم‌ترین وظیفه خود می‌دانیم، گفت: سامانه تلفنی 111 یکی از راه‌های ارتباط مستقیم مردم با مسئولان است و مسائل و مشکلات مردم به‌صورت مرتب توسط کارشناسان این سامانه رصد می‌شود.

يکشنبه 20 فروردين 1402